beczka

Mam kłopot z odprowadzeniem deszczówki.
Posiadam grunt słabo przepuszczalny (od 1.2m zaczyna się glina).
Co w takiej sytuacji z deszczówką? Gdzie i jak ją odprowadzić?
Myślałem o drenażu wyprowadzonym w działkę, jednak obawiam się że przy intensywnych opadach nie da on rady.
Drugą opcją było wkopanie beczek 200l z żwirem i piachem. Po dwie na każdą rynnę i od tego ewentualnie drenaże.Jeżeli wstawisz zdjęcia to na FM możesz trochę dowiedzieć się.
Jeżeli piętro jest ostatnią kondygnacją to może to być wpływ termiki.
Zdjęcia wstawią się korzystając z ikonki "Dodaj zdjęcie" a dalej "Wybierz pliki" np. ze swojego komputera.
Szósta ikonka od prawej.
Może ktoś podrzuci jakiś pomysł jak w prosty i tani sposób rozwiązać ten problem?
przepychanie rur Warszawa Wola  Mam niewykończony balkon, jest na nim tylko termoizolacja i wylewka, chciałbym go zabezpieczyć*przed zimą, jaki sposób polecacie? Myślałem, żeby położyć*tam zwykłą folię*budowlaną, albo nanieść hydroizolację, z tym, że na ulotce hydroizolacji przeczytałem, że może być*ona wystawiona max 30 dni i następnie należy taras wykończyć i ten wariant w takim razie odpada.
przepychanie rur Warszawa Wola  Mam zamiar kupić dom na rynku wtórnym, dom jest 10-letni, nie był remontowany ani nawet malowany, pewnie nawet lepiej, bo widać wszystkie rysy i pęknięcia. Chciałabym jednak zapytać czy nie są one oznaką jakichś poważniejszych problemów. Rysy i pęknięcia są w pokojach na poddaszu, na parterze wszystko wygląda dobrze. Niektóre rysy są na ścianach nośnych (obok okna). Większość na ścianach działowych, obok drzwi oraz na styku ścian z sufitem. W jednym z pomieszczeń jest małe spękanie na skosie, gładząc ręką wyczuwam jakby wybrzuszenie tej części płyty gk. Proszę o radę czy takie spękania nie są niebezpieczne i na jakie działania (ewentualnie koszty) powinnam się przygotować? Wstawiłabym zdjęcia, ale nie wiem jak to zrobić.

Komentarze

Popularne posty